• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84951
+
-

اجرای ۳۴ پروژه گردشگری در بوشهر

میز خبر
اجرای ۳۴ پروژه گردشگری در بوشهر

۳۴ پروژه گردشگری با ۵۵۱ میلیارد تومان اعتبار در استان بوشهر در دست اجراست.

 به گزارش ایرنا، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: از این شمار ۲۶‌پروژه مربوط به سال گذشته و 8 طرح در سال جاری اجرا شده که با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال ۷۳۳ نفر در بخش گردشگری این استان فراهم می‌شود.

«محمدحسین ارسطوزاده» اضافه کرد: سال گذشته، ۲۲ موافقت اصولی و در ۶ ماه نخست امسال 8 مورد برای اجرای پروژه‌های گردشگری بوشهر صادر و در نیمه نخست سال جاری، ۱۸۶ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری پرداخت شد که زمینه اشتغال برای ۱۲۰ نفر را در این بخش فراهم کرده است. وی اضافه کرد: در این مدت یک هتل و 7 اقامتگاه بوم‌گردی در استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و 3 مجوز تشکل حرفه‌ای گردشگری به بخش غیردولتی اعطا شد. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اظهار کرد: در سال گذشته، 7 میلیون و ۴۴۸هزار و ۱۹۰ نفر و در نیمه نخست سال جاری ۱۲ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۹۷۸ نفر گردشگر به استان بوشهر سفر کرده‌اند.

ارسطوزاده اضافه کرد: همچنین در سال گذشته 8۲۰۰ و در نیمه نخست امسال 4۶۰۰ گردشگر خارجی از جاذبه‌های استان بوشهر دیدن کردند.  وی گفت: همه تلاش خود را برای حمایت از بخش خصوصی در زمینه تقویت و توسعه گردشگری به کار می‌گیریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید